Makaron z brokułami...

Chilli con carne

 Wszystkim się wydawało trudne do zrobienia? Czy tylko mnie się kiedyś wydawało, że to jakieś nie wiadomo co a okazało się zwykłym gulaszem z mięsa mielonego? 🤪



*Paczka mięsa mielonego najlepiej wołowego

*Duża cebula

*Puszka kukurydzy konserwowej 

*Puszka fasoli czerwonej 

*Opakowanie przyprawy do chilli con carne casa der sur

*Czosnek granulowany 

*4 ząbki świeżego czosnku 

*Płatki chilli grys

*Suszone pomidory grys

*Pasata pomidorowa lub 2 puszki pomidorów krojonych 

*Sól i pieprz 

*Oregano suszone lub bazylia suszona 


Cebulę pokroić w kostkę i wrzucić do garnka z rozgrzanym olejem. Chwilę podsmażyć, jak się zeszkli dodać starty czosnek (lub posiekany, jak kto woli). Przesmażyć minutkę i dodać mięso. Na mięso wsypać przyprawy, całe opakowanie przyprawy do chilli, reszty na oko jak wam się widzi 💁. Kiedy mięso się porządnie wysmaży (pilnujcie, rozdrobnijcie łyżką drewnianą, zamieszajcie od czasu do czasu) dodajcie odsączoną kukurydzę i fasolkę, zamieszajcie, dodajcie pomidory lub pasatę i szklankę wody. Zamieszajcie i zostawcie na małym ogniu żeby się dusiło na spokojnie, czasem zamieszajcie żeby wam się nie przypaliło. Po godzinie macie gotowe zajebiste chilli 💁

Komentarze